Częste Pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych produktów, zamówień, dostawy oraz innych ważnych informacji. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami. Nasz zespół chętnie udzieli Ci wszelkich potrzebnych informacji i wsparcia.
Składanie Zamówienia
Tak, istnieje możliwość dokonania zmian w zamówieniu, ale zależy to od aktualnego statusu zamówienia. Ze względu na ograniczony czas, ponieważ zamówienie może być już w trakcie produkcji, zalecamy kontakt z nami jak najszybciej. Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@pokecard.pl, abyśmy mogli sprawdzić, czy zmiany są jeszcze możliwe.
Dostawa
Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 do 7 dni roboczych, licząc od momentu złożenia zamówienia. Prosimy pamiętać, że dni robocze obejmują dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.
Gdy Twoja przesyłka zostanie już wysłana, powinieneś otrzymać powiadomienie wraz z numerem do śledzenia przesyłki. Jeśli mimo wszystko nie otrzymałeś powiadomienia, zachęcamy do skontaktowania się z nami pod adresem e-mail: kontakt@pokecard.pl, a nasz zespół pomoże Ci śledzić Twoje zamówienie.
Reklamacje
Abyśmy mogli jak najszybciej pomóc, prosimy o podanie numeru zamówienia oraz przesłanie zdjęcia uszkodzenia na adres e-mail: kontakt@pokecard.pl.
Czasami przesyłki mogą ulegać uszkodzeniom podczas transportu, ale nie martw się! W takim przypadku wysyłamy nową kartę - oczywiście bez żadnych dodatkowych opłat.
Jeśli otrzymałeś kartę ze złymi danymi, przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy o kontakt z nami poprzez adres e-mail: kontakt@pokecard.pl, podając swój numer zamówienia oraz przesyłając zdjęcie karty.
Jeśli pomyłka leży po naszej stronie, wyślemy Ci nową kartę z prawidłowymi danymi, bez dodatkowych opłat.